Tervezni, tervezni, tervezni – Stratégia nélkül öntsd a pénzt a Dunába

17 950 Ft (AAM)

Szeretnéd, ha:

  • nem csak vaktában lövöldöznél a hirdetésekkel, sörétessel lőni a tömegbe, hátha a szórásba valaki beleesik?
  • tudnád, hogy egyáltalán érdekel-e valakit a terméked/szolgáltatásod és ha igen, akkor kik is ezek az emberek?
  • ha egy jól felépített gépezet hozná neked a látogatókat és vevőket folyamatosan az oldaladra?

Mindehhez elengedhetetlenül fontos a TERVEZÉS, a STRATÉGIA kialakítása és a marketing csatornák összehangolt működése.

Helyszín: Budapest

Időpont: következő időpont szervezése folyamatban

A FÉRŐHELYEK SZÁMA ERŐSEN KORLÁTOZOTT AZ OKTATÁS HATÉKONYSÁGA MIATT!

Elfogyott

Leírás

Ezen a workshopon az alábbiakat fogjuk megcsinálni KIS CSOPORTBAN:

  • Elkészítjük termékedhez/szolgáltatásodhoz a vásárlói profilokat (csúnyább nével buyer persona-kat).
  • Megtanulunk pár ingyenes eszközt, amivel belekukkanthatunk a vásárlók és a konkurencia fejébe, utóbbi hirdetési szokásaiba
  • Csinálunk egy kis önelemzést, azaz SWOT analízist
  • Meghatározod a leendő vevőid által használt online csatornákat és ez alapján készítünk egy kis diagramot, ami gyakorlatilag a stratégiádat takarja majd

Amit hoznod kell:

  • Laptop
  • Teljes jelenléted, hogy megteremtsük vállalkozásod online marketing alapjait

Amit én fogok adni:

  • Jegyzetek, hogy ne az írással menjen az idő, hanem a gyakorlati megvalósítással

Értékelések

Még nincsenek értékelések.

„Tervezni, tervezni, tervezni – Stratégia nélkül öntsd a pénzt a Dunába” értékelése elsőként

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

tizenhét − tizenhét =

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .